ייצוג עו"ד לאנשי קבע

למי שמשרת בקבע ועומד בפני חקירה עקב עבירת משמעת או עבירה פלילית, כדאי מאוד להתייחס לחקירה בכובד ראש. יש לפנות מוקדם ככל האפשר ועוד טרם תחילתה לקבלת ייצוג וייעוץ מידי עו"ד צבאי. חשוב לדעת כי הרשעה של איש קבע הינה לרוב בעלת השלכות חמורות, כאשר לא אחת מלבד העונש שנגזר בגין ההרשעה, מופסק חוזה ההעסקה שלו ואף נשללות זכויות כלכליות בדמות מענקים שלא יינתנו,  ומופסק שירותו הצבאי. והעניין עלול להוביל לסיומה של קריירה ארוכת שנים, הכרוך בפגיעה בזכויות שצבר איש הקבע ובפרנסת המשפחה כולה.

הצורך בייצוג של עו"ד במהלך שירות קבע

כל מי שמשרת בקבע בוודאי מודע למורכבותה של המערכת הצבאית, בייחוד במצבים שיש להתמודד מולה עקב החלטה לא נכונה או טעות שבוצעה, ולאור הרצון לצמצם ככול הניתן את ההשלכות של ההחלטה או הטעות. בדומה לאזרחות, בכדי לצאת ממצבים מורכבים, ועם כמה שפחות נזקים, חשוב לפנות לקבלת סיוע וייצוג של עו"ד צבאי מנוסה ומוערך. מדובר בעורך דין המתמחה במערכות צבאיות, שיש בידיו ארסנל רחב של כלים המאפשרים לו לשמור על זכויות אנשי הקבע ולהתמודד עם כל מצב בצורה הכי טובה שאפשר. עורך הדין יבנה עבורכם קו הגנה נכון, המבוסס על מצבו של התיק ועל הבנת התוצאות הטובות ביותר שניתן להוציא ממנו.

 

חשיבות הפנייה לעורך דין צבאי מצד אנשי קבע

חשוב להבין כי מערכת המשפט הצבאית בישראל הינה גוף עצמאי, שאינו קשור בשום צורה למערכת המשפט האזרחית. זוהי מערכת משפט שיש לה תקנות וחוקים משלה (בנוסף לחוקים האזרחיים – הפליליים), בהם כל מי שמשרת בקבע חייב לעמוד. בנוסף, כל עבירה על חוקי הצבא מובילה לשפיטה בתוך אותה מערכת. אי לכך, במקרים בהם איש קבע עומד מול סיטואציה משפטית צבאית, חשוב מאוד שיפנה לקבלת סיוע של עורך דין צבאי, המכיר היטב את דיני הצבא ושיש לו ניסון רב בייצוג אנשי קבע.

עורך הדין ילווה אתכם כבר מהשלבים הראשונים של ההליך, ועוד טרם חקירתכם. בעזרתו תוכלו להגיע לחקירה כשאתם מודעים לזכויותיכם והרבה יותר מוכנים. ראוי להדגיש, שככול שמדובר בחשדות ובמקרה יותר מורכב וחמור, כך ובהתאם הליך החקירה ובהמשך אם יוגש כתב אישום, ניהול המשפט יהיה יותר מורכב ולכן גדלה החשיבות של ייצוג משפטי הולם.

עורך דין צבאי ייצוג אנשי קבע

ליווי של עו"ד צבאי טרם שלבי החקירה

כמו חיילים בשירות סדיר, כך גם אנשי קבע עלולים להיות מוזמנים לחקירה, אם בגין עבירות משמעת חמורות או חקירות מצ"ח עקב חשד לעבירה פלילית. וכמו בסדיר, יש להליכים אלו השלכות בעלות השפעה מכרעת על עתידו הצבאי של האיש הקבע ובכלל השלכות על עתידו בחיים האזרחיים כאשר ישתחרר משירות צבאי.

חשוב לדעת כי לעיתים קרובות התפתחות תיק החקירה מוכתבת מהתנהלותו של הנחקר כבר בחקירתו הראשונית. אי לכך, חשוב ביותר להגיע מוכנים לחקירות עם ייעוץ של עו"ד צבאי. במקרים רבים, ההכנה עושה את כל ההבדל בין הגשת או אי הגשת כתב אישום, והיא בהחלט יכולה להשפיע גם במקרה שכן מוגש כתב אישום, על תוכנו וחומרת העבירות המיוחסות לאיש הקבע ואף על התוצאה בין זיכוי להרשעה. גם במידה ואיש הקבע מורשה, הליווי, הייעוץ והייצוג של עורך הדין, יכול לעשות הבדל גדול, אם ההרשעה היא על כל המיוחס לו בכתב האישום או זיכוי בחלק מהאישומים, וכן בסוף בחומרת גזר הדין הנפסק ובהשלכות הנלוות.

 

סיוע לאנשי קבע במגוון מצבים

שירות של עו"ד צבאי לאנשי קבע יכול להינתן במגוון רחב של מצבים וכתבי אישום, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • ייצוג בעבירות משמעת, עבירות תעבורה, היעדר משירות ועוד.
  • ייצוג בהליכים של הדחה, השעיה או של העברה מתפקיד, וכן של פיטורים איש קבע.
  • ייצוג בתיקים פליליים צבאיים לרבות עבירות נשק, סמים, תקיפה, גניבה, התחזות ועבירות מין, לרבות הבנה של השלכות ההליכים המשפטיים גם על זכויות כספיות של איש הקבע.
  • ייצוג בהליכי משפט פלילי אזרחי על כל המשתמע מכך.

 

 ייצוג וייעוץ מול ועדות צבאיות שונות, ביניהן:

  • ייצוג וייעוץ מול וועדות העוסקות בהתרה של התחייבות להמשך שירות הקבע לרבות קיצור שירות קבע ראשוני.
  • ייצוג ויעוץ בוועדות העוסקות בפיטורין משירות קבע עקב מחסור באופק בשירות, למשל עקב חוסר מעבר מקבע ראשוני למובהק, פרישה כפויה לגמלאות, תפקוד לקוי ועוד.
  • ייצוג בוועדות להפחתת שכר.
  • ייצוג מול ועדת ערר, שהינה ועדה חיצונית שממוקדת בבעיות של אנשי קבע מול הצבא ובעלות אופי הדומה לסכסוכי עבודה. מדובר בבעיות כמו עניינים הקשורים לסיום שירות הקבע, ענייני שכר, מענק שחרור, זכויות נלוות וכדומה. כמו כן, ועדות ערר יכולות לעסוק באי קבלה לשירות קבע.

 

עורך דין צבאי לייצוג אנשי קבע

למי שמחפש עורך דין צבאי ייצוג אנשי קבע כדאי ליצור קשר עם עו"ד רייפר, שברשותו ניסיון עשיר כעורך דין צבאי. הייצוג מתחיל כבר לפני שלבי חקירה וממשיך עד לסיום ההליך המשפטי. לאורך השנים עסק עו"ד רייפר רבות בייצוג הליכי חקירה של משטרה צבאית, בפתיחת תיקים משמעתיים ופליליים, ובייצוג אנשי קבע בבתי דין צבאיים.

עו"ד רייפר מייצג אנשי קבע הנאשמים בכל סוג של עבירה משמעתית ופלילית, וכן בכל הקשור לערעורים צבאיים ולקיצור שירות קבע. לכל מקרה ותיק משרדנו יבנה קו הגנה נאות, וידאג להכין את הלקוח לכל שלב העומד בפניו בהליך החקירה והתביעה.

לקביעת פגישה וקבלת עוד מידע אודות עו"ד צבאי לאנשי קבע, צרו קשר עם משרד עו"ד אביעד רייפר בטלפון 052-269-2484

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

זקוקים לייעוץ משפטי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם