הטרדות מיניות

עורך דין הטרדות מיניות

בשנים האחרונות, המודעות של נשים וגברים במרחב הציבורי להתמודדות עם הטרדות מיניות רק הולכת ועולה. יש יותר ויותר תלונות שמגיעות לרשויות אכיפת החוק, ‏ויש יותר מקרים שעולים לסדר היום הציבורי ודורשים טיפול מעמיק. בין אם אתם נמצאים בצד של הקורבן או בצד הנאשם בעבירות הטרדה מינית, חשוב שתדעו שיש לכם זכויות לאורך הדרך ואתם יכולים לממש את הזכויות שלכם על ידי קבלת ייעוץ מקצועי ‏בכל שלב אצל עורך דין הטרדות מיניות. כך, ניתן יהיה ‏להבין מהי הדרך המקצועית הטובה ביותר להתמודד עם המצב שנוצר, ואיך לשמור על זכויותיכם בתוך הסיטואציה המורכבת הזאת.. אנחנו, צוות משרד עורכי הדין אביעד ‏רייפר יכולים לעזור לכם לקבל שירותי עורך דין הטרדות מיניות מקצועיים, שמתאימים למצב שבו אתם נמצאים.

‏עורך דין הטרדות מיניות לליווי של קורבנות עבירה

‏אמנם באופן עקרוני, קורבנות העברה של הטרדות מיניות הם בדרך כלל רק עדים או עדות ‏בתוך ההליך הפלילי, שכן מדובר על הליך שמתנהל בין הנאשם לבין המדינה. ‏הכי יחד עם זאת, בתיקים בעלי חשיבות ציבורית משמעותית, גם קורבנות העברה רוצים להשמיע את הקול שלהם ורוצים לקבל את תשומת הלב הציבורית שמגיעה להם. לכן, חשוב לכם מאוד להתייעץ עם עורך דין הטרדות מיניות שמבין את המצב המשפטי שלכם, ויכול לעזור לכם לבנות את התדמית הציבורית בצורה הנכונה אבל גם להתנהל אל מול גורמי הפרקליטות ובית המשפט, ‏בשביל לשמור על הזכויות שלכם.

‏לכל שאלה ולכל בעיה יש את המענה המשפטי הנכון

‏בין אם יש לכם כבר ניסיון בתחום הפלילי או שזוהי הפעם הראשונה שאתם נתקלים במערכות אכיפת החוק בישראל בנושא הטרדה מינית, ברור שאתם צריכים לקבל את העזרה של עורך דין הטרדות מיניות על מנת לתכנן את המהלכים שלכם בצורה אחראית. ולכן, ‏רצוי לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין ‏אביעד רייפר, אשר יודעים לתת לכם את כל הכלים הנחוצים על מנת להתמודד עם האתגר, כמו גם ליווי ברגעים הכי קשים והכי מורכבים של הדרך.

עורכי דין הטרדה מינית

‏סביבת העבודה שבה אתם מבלים מדי יום ביום או היא מקום לא נעים ואפילו מסוכן, ‏ואתם מוצאים את עצמכם שוב ושוב במצב שבו אתם נדחקים לפינה ואפילו סובלים מאירועים לא נעימים של הטרדה מינית. כעת, אתם מבינים שהגיע הזמן להילחם על הזכויות שלכם, ואתם עובדים ביחד עם עורכי דין הטרדה מינית על מנת לגשת בצורה מסודרת אל המשטרה ולהגיש תלונה. מכאן והלאה, נפתח מחול שדים לא פשוט בכלל שדורש מכם את כל תעצומות הנפש על מנת להגיע לאמת, ‏והכל ביחד עם צוות עורכי דין הטרדה מינית אשר יכולים לעזור לכם לשמור על הזכויות שלכם. אנחנו, אנשי הצוות של משרד ‏עורכי הדין אביעד ‏רייפר מבינים עד כמה מורכבת היא ההתמודדות עם עבירות מין ואנחנו נעזור לכם לשמור על הזכויות שלכם לאורך כל שלב בדרך.

‏‏מתי לפנות לעזרת עורכי דין הטרדה מינית?

‏בכל מה שקשור לטיפול בעבירות מין, הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור הוא שאתם רוצים לשמור על הזכויות שלכם כבר מהשלבים הראשונים בדרך. כלומר, כאשר מדובר על טיפול בטענות בתוך מקום העבודה, אז אתם זכאים לקבל את הליווי של עורכי דין הטרדה מינית בתוך תהליך הבירור ‏המקצועי. אם אתם רוצים לפנות למשטרה, אז חשוב לעבוד ביחד עם עורכי הדין שלכם על מנת לבנות את הטענות בצורה מסודרת ולהגיע לחקירה כאשר יש לכם את כל העדויות שאתם צריכים על מנת לקדם את האינטרסים שלכם בתוך החקירה.

‏בכל שלב של הדרך יש לעורך דין השפעה

‏בהנחה ואתם רוצים ללכת עם התלונות שלכם עד הסוף ולקבל את הדיון בבית המשפט, אז אתם מעוניינים לעבוד עם ‏עורכי דין הטרדה מינית אשר מבינים עד כמה חשובה לכם היא התלונה. ‏בין אם מדובר על ליווי אל מול התקשורת או התמודדות בבית המשפט עצמו, אנשי הצוות המקצועי אם של משרד עורכי הדין אביעד רייפר ‏יכולים לעזור לכם לקבל את הטיפול הרגיש והנכון ביותר למצב שבו אתם נמצאים, על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום.

רוצה שעו"ד יתקשר אליך?

השאר פרטיך ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

הטרדות מיניות

עורך דין הטרדות מיניות בשנים האחרונות, המודעות של נשים וגברים במרחב הציבורי להתמודדות עם הטרדות מיניות רק הולכת ועולה. יש...
המשך קריאה

טיפול בחיילים מתקשים או במלש"ב

טיפול בחיילים מתקשים או במלש"ב לפני גיוס: רבים הם המלש"בים אשר לא צלחו בחייהם מסגרת, נפלטו ממסגרות לימודיות בזו אחר...
המשך קריאה

הסדר מותנה

חשודים בפלילים? כל מה שרציתם לדעת על הסדר מותנה  אם נחשדתם בביצוע עבירות קלות, יתכן שתוכלו לסגור על תנאי את...
המשך קריאה

עבירות מין

עו"ד רייפר מייצג לקוחות טרום חקירה לאחר הגשת תלונה על פגיעה מינית, מכווין אותם במהלך החקירה בשלבי המעצר, מטפל בהם...
המשך קריאה

עבירות תעבורה

עו"ד רייפר מטפל בכל תיקי התעבורה לפני חקירה, מספק ייעוץ במהלך חקירה ועוסק בייצוג לאחר חקירה ובעת הגשת כתב אישום....
המשך קריאה

אלימות במשפחה

עו"ד רייפר מספק ייעוץ והדרכה בטרם חקירה לאחר הגשת תלונה על אלימות במשפחה, מייצג בהליכי מעצר במסגרת התיק עצמו, מטפל...
המשך קריאה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

זקוקים לייעוץ משפטי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם