facebook-call facebook-call facebook-call

מחיקת רישום פלילי

09.10.2024

עורך דין מחיקת רישום פלילי

בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים שקשורים להתנהלותו הפלילית של אדם זה או אחר ובנוגע לרישום הפלילי שעד כה היה נשאר תמיד ולנצח. נוצר מצב שבו גם מי שהרישום הפלילי שלו נפתח בשל מעידה חד פעמית הוא עלול למצוא את עצמו בכל מיני מצבים וסיטואציות שבהם הרישום הפלילי חוסם אותו ומפריע למהלך החיים התקין והנורמלי שלו. עורך דין מחיקת רישום פלילי הוא מי שאפשר לפנות אליו כיום על מנת שיבדוק עבור הלקוח המדובר האם העבירות שבגינן נפתח מלכתחילה הרישום עומדות בקריטריונים של מחיקת הרישום כך שהוא יוכל סוף סוף להשתחרר מהכבלים המטאפוריים של הרישום הפלילי.

 

מתי הזמן הנכון לפנות אל עורך דין מחיקת רישום פלילי?

מי שיש לו רישום פלילי יודע כמה שזה יכול להפריע לו בקבלה למשרה מסוימת, בכניסה למוסדות חינוך כדי להציע שירותים או להשתתף בפעילויות ועוד. גם רשויות אכיפת החוק במדינה כבר הבינו שאחרי פרק זמן מסוים ולאחר שמבינים שאין מדובר באדם שיש בו כדי סכנה אמיתית – אפשר לבחון האם יהיה נכון למחוק את הרישום הפלילי שלו וכך לאפשר לו לנהל חיים רגילים ללא שום הפרעה. זה הזמן לפנות אל עורך דין מחיקת רישום פלילי על מנת להציג בפניו את כל המידע והנתונים אודות העבירה שבוצעה בזמנו וגרמה לפתיחת התיק הפלילי.

 

למחוק את הרישום הפלילי ולהרגיש שנולדים מחדש

אנשים רבים שהיה להם רישום פלילי והם הצליחו למחוק אותו מרגישים ומעידים שהם פשוט נולדו מחדש. כעת אין שום דבר שעוצר אותם מלהתקדם בחיים שלהם ולממש כל חלום שהם רוצים ושואפים להשיג. בזכות קבלת ייעוץ וליווי פרטניים של עורך דין מחיקת רישום פלילי אפשר וכדאי לכל הפחות לבחון את המקרה המדובר וכך לקבל את המידע הקונקרטי והרלוונטי בנוגע לדרך הנכונה ביותר להתנהל עם התיק הפלילי בהסתכלות גם לעבר וגם לעתיד.

מתעניינים במחיקת הרישום הפלילי? פנו לייעוץ של עורך הדין הפלילי אביעד רייפר המנוסה בתחום זה והוא יבחן לעומק את המקרה הפרטני שלכם.

עורך דין למחיקת רישום פלילי

הרישום הפלילי היה במשך הרבה מאד שנים סוג של אות קלון שהיה מלווה לכל מי שאי פעם ביצע עבירה פלילית חמורה. הכוונה הייתה לגרום לכך שאנשים כאלה יקבלו יחס של חשדנות לא נמוכה על מנת שלא יקרה מצב שבו הם יהיו במצב או סיטואציה שבהם הם יכולים לפגוע במישהו או להבין לידי ביטוי את היכולות הפליליות שלהם. כיום המצב שונה ויש אפשרות לפנות אל עורך דין למחיקת רישום פלילי וכך העננה המטאפורית של הרישום הפלילי לא תהיה קיימת יותר. רשויות אכיפת החוק מאפשרות למחוק רישום פלילי בקריטריונים מסוימים וקפדניים מאד.

 

הסיוע הרב שאפשר לקבל דרך עורך דין למחיקת רישום פלילי

עבור מי שהרישום הפלילי מפריע לו במהלך החיים הרגיל שלו עורך דין למחיקת רישום פלילי יכול להוות מציל ומושיע ממש. בזכותו הרישום הפלילי יימחק ולא יהיה לו זכר. מה שכן – עורך הדין קודם כל יבחן לעומק כל רצון או בקשה על מנת לוודא שאותו אדם שפונה אליו אכן עומד בקריטריונים למחיקת התיק הפלילי. קריטריונים אלה יהיו קשורים למועד שבו בוצעה העבירה, לדרגת החומרה ולמספר העבירות הפליליות שאותו אדם ביצע. בהחלט יש מקרים של עבירות שבוצעו פעם אחת בלבד לפני הרבה מאד שנים וההנחה היא שמדובר באדם שלא נשאר בחיי הפשע אלא הקפיד על חיי חוק ומוסר.

 

במה תסייע מחיקת הרישום הפלילי?

אנשים שמיועדים לתפקידים שונים בעולם התעסוקה נדרשים לא אחת להמציא אישור על היעדר רישום פלילי על מנת שאותו מעסיק יידע שהם אנשים שפועלים על פי החוק, ערכיים ומסורים. מי שלא יכול לספק את זה עלול למצוא את עצמו נפסל מהגשת מועמדות. כך גם בנוגע, למשל, לבקשת אזרחות זרה. חשוב לדעת שאפשר לפנות אל עורך דין למחיקת רישום פלילי על מנת לבחון באופן אישי ופרטני את האפשרות למחוק את הרישום.

עורך הדין הפלילי אביעד רייפר עוסק גם במחיקת רישום פלילי ומומלץ לפנות אליו לקבלת ייעוץ פרטני ובחינה של המקרה הספציפי.

מחיקת תיק פלילי

רישום פלילי או תיק פלילי הוא עניין שכל אדם צריך להימנע ממנו ככל האפשר וזאת על ידי היצמדות לחוק ושמירה על שגרת חיים תקינה ונורמלית בלי לבצע עבירות. מי שנפתח לו תיק פלילי יודע שהרישום הזה יכול לעצור אותו בלא מעט סיטואציות שהחיים יזמנו לו וגם אם מדובר בעבירה חד פעמית שהוא ביצע לא תמיד החברה רואה בעין יפה את עצם קיומו של הרישום. כיום אפשר להגיש בקשה לצורך מחיקת תיק פלילי אחרי שמקבלים ייעוץ מקצועי ופרטני מעורך דין פלילי וכך הרישום בעצם נמחק משל לא היה קיים מעולם.

 

המשמעות של מחיקת תיק פלילי

כל עוד הרישום הפלילי קיים – יש כל מיני מצבים שאי אפשר יהיה לפנות אליהם – עבודה עם ילדים או כניסה למוסדות חינוך, קבלה למשרה בעלת רגישות כזו או אחרת ולפעמים גם דחייה של מועמד רק מעצם קיומו של התיק הפלילי. מכאן שקבלת אישור לצורך מחיקת תיק פלילי היא עניין משמעותי שיש בו כדי להביא לידי כך שהחיים באופן מילולי פשוט יתחילו מחדש. מי שרגיל לקבל תשובות שליליות או לוותר מראש על הזדמנויות – יוכל להיות שווה בין שווים לאחר שהתיק הפלילי שלו יימחק בצורה חוקית ומסודרת ובסיוע צמוד של עורך דין פלילי. כיום זה נחשב לנפוץ ולכן מי שיש לו רישום פלילי צריך לפנות לעורך דין לבחון את האפשרות שלו.

 

החשיבות של קבלת ייעוץ אישי מעורך דין מחיקת תיק פלילי

לא בגין כל רישום פלילי אפשר לבקש את המחיקה שלו ולכן חשוב מאד לפנות אל עורך דין פלילי כדי שיסייע ויבחן לעומק כל בקשה כזאת. חשוב לשים לב שהוא מנוסה בהגשת בקשות כאלה, מה שיבטיח שהוא יוכל לדעת מה הקריטריונים העדכניים והרלוונטיים עבור כל מקרה ומקרה. מכיוון שהתהליך של מחיקת תיק פלילי חייב לקבל אישור של רשויות אכיפת החוק הרי שהוא מתחיל אצל עורך דין פלילי.

אם יש לכם תיק פלילי ואתם רוצים לבחון את הביטול שלו – פנו לעורך הדין אביעד רייפר שיוכל ללוות אתכם ולסייע לכם.

מחיקת רישום פלילי אחרי 7 שנים

רישום פלילי מעצם היותו אמור להצביע על אדם זה או אחר ככזה שעלול להוות סכנה לציבור או למידע רגיש ולכן לא בקלות אפשר לבקש למחוק אותו. יש מקרים שבהם הרישום אכן עושה את עבודתו מרחיק אנשים ממשרות שהם לא יתאימו להן אך יש גם לא מעט מקרים שבהם הרישום מהווה עננה על חייו של אותו אדם וכלל לא משקף אותו ואת האישיות שלו. כדאי לדעת מה הכללים והקריטריונים למחיקת הרישום, כמו מחיקת רישום פלילי אחרי 7 שנים עבור עבירות כאלה ואחרות. כך או כך – כל בקשה כזאת חייבת להיבחן לעומק לפני שתאושר.

 

בגין אילו עבירות ניתן לבקש מחיקת רישום פלילי אחרי 7 שנים?

מכיוון שיש סוגים שונים של עבירות הנבדלות אלה מאלה בדרגת החומרה שלהן ובהשפעה שלהן על החיים של אנשים אחרים – צריך לבחון לעומק גם בגין איזו עבירה נפתח הרישום הפלילי מלכתחילה וגם כזה זמן עבר מאז העבירה האחרונה. מחיקת רישום פלילי אחרי 7 שנים למשל ניתנת לאישור וביצוע עבור עבירות שהעונש עליהן הוא שלוש שנות מאסר ויותר מכך. אך עדיין – אין מדובר במחיקה אוטומטית וצריך להגיש בקשה, בעדיפות על ידי עורך דין פלילי שבחן את הבקשה ואת הרישום הפלילי המדובר והגיע למסקנה שאכן אותו אזרח עומד בקריטריונים למחיקת הרישום.

 

החשיבות של מחיקת הרישום

מי שעומד בקריטריונים לביצוע מחיקת רישום פלילי אחרי 7 שנים (או מחיקה של כל רישום פלילי שקיים כנגדו) יוכל להעיד שהוא ממש נולד מחדש. הרבה אפשרויות שלא היו פתוחות בפניו כעת תהיינה רלוונטיות ואין ספק שיש בכך הקלה גדולה. אין זה נעים לקבל דחייה ממקום עבודה או כל מאדם סמכותי אחר בשל קיומו של רישום פלילי וכעת אחרי המחיקה אפשר להתחיל את החיים מחדש ללא אות הקלון שליווה את אותו אדם במשך הרבה זמן.

רוצים לבחון את האפשרות שלכם למחוק רישום פלילי? פנו לעורך הדין הפלילי אביעד רייפר שיבחן את המקרה הפרטני שלכם.

חייגו כעת למידע נוסף 04-8404023

התקשרו עכשיו WhatsApp