עורך דין לצאת מהצבא

קבלת פטור משירות צבאי באמצעות עורך דין

בעוד עבור אנשים רבים השירות הצבאי מהווה חלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית ומשמש כהזדמנות לצבור חוויות, לתרום למדינה ולפתח קריירה בתחומים שונים, עבור אנשים אחרים השירות הצבאי עלול להפוך למסע מאתגר וקשה במיוחד בעקבות קשיים נפשיים, בעיות בריאותיות, קשיי הסתגלות וסיבות נוספות העלולות להוביל לחוסר התאמה לשירות צבאי. ישנם מלש"בים שאינם מעוניינים להתגייס לצבא מסיבות מגוונות, ובנוסף חיילים בשירות סדיר או מילואים אשר לא תמיד מוצאים עצמם מתאימים למסגרת זו.

במידה ואתם חשים את הלחץ מצד המערכת הצבאית, חשים כי אינכם מסוגלים או ואינכם רוצים להיות חלק ממנה, ייתכן שתימצאו זכאים לקבלת פטור משירות צבאי. אם עלתה בראשכם השאלה איך לצאת מהצבא בצורה חוקית, מאמר זה מיועד עבורכם. 

שירותי עורך דין ליציאה מהצבא

  • בעוד חלק מהאנשים המעוניינים לקבל פטור משירות צבאי בוחרים לפנות לוועדה רפואית, אחרים מעדיפים לפתוח בהליך באמצעות עורך דין מנוסה ובעל מוניטין בתחום אשר יכול להכווין ולייצג אותם עד לקבלת התוצאה הרצויה. עורך דין אשר מנוסה בתחום ומכיר את הנהלים והחוקים הצבאיים יכול לסייע לכם להגיש את הבקשה לפטור בצורה נכונה ומקצועית תוך הגדלת הסיכויים לקבלת פטור.
  • חשוב לציין כי כל מקרה לגופו ותלוי בנסיבות הספציפיות של אותו אדם, אך אין ספק כי בעת בחירת עורך הדין הנכון בהחלט קיימת אפשרות כי באמצעות הגשת חוות דעת מדויקת, מסמכים נדרשים וכמובן הסבר מקצועי ומשכנע, הצבא יעניק לכם פטור משירות צבאי.
  • עו"ד אביעד רייפר בעל ניסיון ללא רבב בדין הצבאי והינו בעל מוניטין מרשים בתחום הפטור משירות צבאי. הוא מכיר את כלל הגורמים הרלוונטיים בצבא ופועל מולם באופן יום-יומי, גם במסגרת הופעותיו בין כותלי בתי דין צבאיים הוא עסק בהצלחה רבה בסיטואציות שהוזכרו לעיל על מנת להביא לכדי קבלת פטור של מלש"בים וחיילים מחובת השירות הצבאי.
כמה עולה להוציא פטור מהצבא

ליווי צמוד ומקצועי לאורך התהליך

  • עו"ד רייפר מספק ללקוח ליווי צמוד לכל אורך התהליך, החל מהפגישה הראשונה והכנת מסמכים וחוות דעת מתבקשות ורלוונטיות, הכנת הלקוח למפגש עם גורמים רלוונטיים בצבא, דרך הפנייה לגורמי הצבא והגשת הבקשה לפטור, מהסיבות והטעמים הרלוונטיים לכל אחד ואחד בעניינו, ועד לקבלתו בסיום התהליך. אף על פי כי קיימים מקרים שונים בהם התהליך עלול לקחת זמן רב יותר, הליווי הצמוד נמשך עד לסיום התהליך וללא תשלום נוסף.
  • לעיתים התהליך מתבצע עבור עריקים או אנשים המוגדרים על ידי הצבא כמשתמטים אשר בעניינים חלק מהותי מהעבודה המשפטית עוסק בשכנוע גורמי צבא להימנע מפתיחה בהליכים משמעתיים או אפילו בהגשת כתב אישום במקרים חמורים יותר.
  • קיימים מקרים רבים בהם הייצוג המנוסה והמקצועי של עו"ד רייפר הצליח להביא לכדי הימנעות מוחלטת מפתיחת בהליכים משמעתיים או בהגשת כתב אישום, וכן שחרור ללא מאסר של עריקים ומשתמטים. עם זאת, במקרי קיצון ספציפיים במיוחד בהם כן הוחלט לבסוף על הגשת כתב אישום, עו"ד אביעד רייפר המשיך לייצג את הלקוח לכל אורך ההליך המשפטי עד לקבלת פטור במהירות האפשרית וכמובן בעונש מינימלי.

כמה עולה להוציא פטור מהצבא?

  • שכר הטרחה של עורך דין צבאי משתנה בהתאם למספר גורמים כגון ניסיונו של העורך דין, מורכבות המקרה, חוות דעת אזרחיות מתבקשות והיקף העבודה הנדרשת באותו מקרה ספציפי. חשוב מאוד להפנים שבמקרים מסוג זה עלות התשלום לעורך דין אינה אמורה להיות זו שתתווה עבורכם את הדרך אם כי אמינותו, ניסיונו והמוניטין של עו"ד שבוחרים.
  • המטרה היא כמובן שבתור לקוחות תוכלו לחוות שקט נפשי וביטחון מלא לכל אורך הדרך תוך ידיעה שעורך הדין שבחרתם ילווה אתכם ויספק מענה מלא על כל צורך לו אתם זקוקים. ישנם לא מעט עורכי דין שמבקשים סכום שנשמע נמוך ביחס למטרת התהליך, אך ייתכן מאוד כי הניסיון המקצועי הדל שלהם בתחום לא מצדיק אפילו את הסכום אותו הם מבקשים מכם.

בחירת עורך דין צבאי – לצאת מהצבא

אביעד רייפר הוסמך כעורך דין בשנת 2001 ומאז צבר ניסיון רב במשפט הפלילי, הצבאי, התעבורתי וכן בהופעה בכל בתי המשפט בארץ. לעו"ד אביעד רייפר יש את היכולת והניסיון לנתח את הסיטואציה שלכם על מנת למצוא את הדרך הטובה ביותר להציג אותה בפני הגורמים המוסמכים להעניק פטור משירות צבאי.

משרד עו"ד רייפר מטפל ונותן מענה לגבי כל תחום המשפט הצבאי, החל בהתאמות של תנאי השירות והפרופיל הרפואי למלשבי"ם כבר בשלב הראשוני, ועד לחיילים או עתודאים הזקוקים לעזרה בשיבוץ או אנשים אשר נדרשים לפטור מלא משירות.

בין תחומי השירות המשפטי שעו"ד רייפר מספק ניתן למצוא גם ייצוג בחקירות מצ"ח תוך ייעוץ וליווי הנחקר בכל עבירה צבאית, משמעתית או פלילית, ייצוג בוועדה רפואית עליונה או בכל מקרה אחר בו ישנו צורך בייצוג מול המערכת הצבאית.

אם אתם מחפשים עורך דין מומחה בעל ניסיון עשיר בדין הצבאי, הגעתם למקום

הנכון. למידע, שאלות ופרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו למספר הטלפון 052-2692484

או לכתובת המייל: aviad_r@013net.net ונשמח לעמוד לשירותכם.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

זקוקים לייעוץ משפטי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם